https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2309
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

افق آذربایجان: در حالیکه طی روزها و هفته های اخیر ابتلا و بستری در اکثر استانهای کشور روند صعودی و افزایشی بخود گرفته ، وزارت آموزش پرورش و ستاد کرونا در اقدامی عجیب و نادرست دستور به حضوری شدن مدارس داده و دانش آموزان را در این اوضاع مجبور به آموزش حضوری نموده است .

 این اقدام در حالی صورت میگیرد که آمار ابتلای کودکان در کشورهای درگیر با اومیکرون روندی بسیار بی سابقه بخود گرفته و کودکان معصوم  مورد حمله این ویروس منحوس قرار گرفته اند که از ابتدای شروع پاندمی این امار ابتلا بی سابقه بوده است.

جا دارد ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش سریعا در تصمیم خود تجدید نظر کرده و آموزش حضوری را تا تثبت وضعیت کرونایی و بهبود رنگ بندی کرونایی به تعلیق در آورده و در اجرای دستور آموزش حضوری که تصمیمی نابجا و نادرست است ، بازنگری نماید تا خدای ناکرده هیچ کودکی از بابت این تصمیم دچار آسیب نگردد.

بر مدیران آموزش و پرورش استان و ناحیه واجب است با انعکاس و گزارش وضعیت بحرانی کرونایی کشور که شاید مسئولین دولتی و وزرا از واقعیت موجود جامعه بی اطلاع هستند آگاه نموده و تصمیم اشتباه خود را لغو نمایند چرا که حفظ جان و سلامت معلمین و دانش آموزان از هر امری اولی تر و واجب تر است.

واقعا معلوم  نیست وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم با چه منطق و استدلالی با اجباری کردن آموزش حضوری با در نظر گرفتن اینکه دانش آموزان مدارس ابتدایی نه واکسن تزریق کرده و نه امکان و توان رعایت پروتکل ها رو دارند در آموزش های مدنظر آقایان حضور یافته و در شعله ور شدن پیک ششم ایفای نقش نمایند.

گفتنی است بدلیل وضعیت رو به بحرانی کرونا و تاخت و تاز اومیکرون منحوس مدارس استان یزد توسط ستاد کرونای استانی تعطیل شده و لازم است در خواب زمستانی ستاد کرونای ملی و عدم اقدام لازم از سوی این ستاد ، ستاد کرونای استان آذربایجانشرقی نیز راسا اقدام به تعطیلی آموزش حضوری گرفته و کودکان و معلمین را از این فاجعه محفوظ دارند.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: