https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6863
۰۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

شهردار تبریز طی بازدیدی سرزده از واحدهای مختلف معاونت‌های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اقتصادی مناطق ۶ و ۱۰ در جریان روند خدمات‌دهی به شهروندان قرار گرفت.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار در جریان این بازدید، تکریم ارباب رجوع را جزو خطوط قرمز شهرداری دانست و اظهار کرد: روند خدمات‌دهی و پاسخگویی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز به شهروندان به صورت مستمر رصد می‌شود و در صورت بروز هرگونه قصور برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت معاونت‌های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اداری در مناطق دهگانه خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان شاغل در معاونت شهرسازی و معماری مناطق دهگانه باید در حداقل زمان پاسخگوی شهروندان بوده و خدمات ارائه شده را تسهیل کنند.

شهردار تبریز همچنین در دیدار با کارکنان این دو منطقه از شهرداری تبریز، در خصوص روند خدمات‌دهی به شهروندان گفت و گو کرد.

وی در ادامه به شهرداران مناطق دستور داد بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند.

هوشیار همچنین به بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی پرداخت و بر تسریع پروژه‌ها تأکید کرد.

شهردار تبریز در بازدید دیگر خود از سازمان مدیریت پسماندهای شهری بر اهمیت آمادگی کامل نیروهای خدماتی و تجهیزات زمستانی این سازمان تأکید کرد.

وی محلول‌پاشی را مهمترین دستاورد زیست‌محیطی دوره فعلی مدیریت شهری دانست و در این خصوص یادآور شد: نیروهای خدمات شهری باید از اولین ساعات بارش‌های پیش‌رو، برف‌روبی و محلول‌پاشی معابر و محلات شهر را با اولویت معابر اصلی آغاز کنند.

هوشیار از ماشین‌آلات سنگین، تجهیزات برف‌روب و محلول‌پاش سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز بازدید و بر آمادگی کامل مجموعه معاونت محیط‌ زیست و خدمات شهری تأکید کرد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: