https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1969
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی در خصوص اهانت یک جوان خام و نادان به استاد شهریار واکنش نشان داد.

به گزارش افق آذربایجان ، سید قاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی در واکنش به اهانت یک نویسنده تئاتر اراکی به استاد شهریار نوشت: “جوانکی که انگار نویسنده نمایشنامه است درباره روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار اظهار نظر بی‌ادبانه‌ای کرده است. رفتار او قابل درک است، از قدیم پریدن و بی‌ادبی یکی از راه‌های شهرت برای آدم‌های کوچک است اما به‌قول حافظ بزرگ گر بدی گفت حسودی و رفیق رنجید، گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم. جوانک! فقط به اندازه سه برابر سال‌های زندگی تو شعر شهریار به زبان‌های دیگر ترجمه شده است.”

گفتنی است همزمان با ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی جوانکی خام از اهالی اراک در نوشته ای که در استوری وی منتشر گردید جملاتی در شان خود و هم مسلک هایش خطاب به استاد شهریار شاعر پرآوازه جهان اسلام عنوان کرده بود که جا دارد نهادهای نظارتی و قضائی نسبت به چنین حرکت های تحریک آمیز ومشکوکی که احتمال هدایت از آنسوی مرزها با هدف اختلاف افکنی مابین اقوام مختلف صورت میگیرد و نسبت به اساطیر ومشاهیر کشور اهانت میشود برخوردی قاطع نمایند.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: