https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :565
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۳۸

تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه سه‌شنبه در هفته بیست و هشتم سری مسابقات لیگ برتر کشور میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار خانگی را به نتیجه سه بر یک به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش افق آذربایجان ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب با ترکیب حسین پورحمیدی، امیر نوری، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، سیدمهدی حسینی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، علیرضا منظمی، معین عباسیان، شاهین توکلی و میثم آقایی و سرمربی‌گری علیرضا منصوریان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اراک مقابل حریف تبریزی خود حاضر شد.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمد عباس زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی و سرمربی‌گری فیروز کریمی مقابل آلومینیوم‌ اراک وارد میدان شد.

شاگردان علی‌رضا منصوریان از ابتدای این دیدار تاکتیک هجومی و روبه‌جلو را در دستور کار خود قرار داد و با وجود حملات گسترده چندین موقیعت ایده آل نیز به دست آورد اما در نهایت این تیم تراکتور سازی تبریز بود که در دقیقه ۳۵ بازی روی یک موقعیت مناسب توسط بهزاد اسلامی به گل اول خود دست یافت.

شاگردان فیروز کریمی بعد از به ثمر رساندن گل نخست خود، توپ و میدان را در اختیار قرار گرفتند تا اینکه در دقیقه نخست وقت اضافه بازی با ضربه مهدی تیکدری به گل دوم خود دست یافتند با اختلاف ۲ گل به رختکن بروند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای جبران گل‌های خورده نیمه دوم بازی را طوفانی آغاز کرد اما تمامی حملات بازیکنان به در بسته می‌خورد تا اینکه در دقیقه ۷۵ بازی نیز مرتضی آقاخان و امیرحسین محمودی جایگزین معین عباسیان و اسماعیل شریفات شدند تا تاکتیک‌های منصوریان را در بازی اجرا و نتیجه را تغییر دهند.

حملات تیم فوتبال آلومینیوم اراک روی دروازه تراکتورسازی ادامه داشت تا اینکه مرتضی آقاخان در دقیقه ۸۸ بازی از روی نقطه پنالتی تک گل خود و تیم آلومینیوم‌سازی را به ثمر رساند.

 آلومینیوم‌ اراک بعد از به ثمر رساندن گل اول خود به دنبال تغییر نتیجه بود و حملات بسیاری را روی دروازه تراکتورسازی ترتیب داد اما در نهایت محمد عباس‌زاده توانست گل سوم تراکتورسازی را ثمر برساند تا این دیدار به نتیجه سه بر یک به سودی تبریزی‌ها به پایان برسد.

لحظات حساس:

دقیقه ۱: پاس رو به عقب میثم تیموری به محمدرضا اخباری با غفلت دروازه بان تراکتور می رفت به گل اول حریف تبدیل شود اما ضربه علیرضا منظمی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۵: شوت دیدنی ابوالفضل رزاق‌پور از پشت محوطه جریمه را پورحمیدی با عکس العملی دیدنی مهار کرد.

دقیقه ۲۱: شوت زمینی سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقع ۳۵: ارسال خطرناک حسینی از سمت راست را اخباری با واکنشی خوب قطع کرد.

دقیقه ۳۷: ضربه سر اکبر ایمانی با اختلافی اندک از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: شوت سنگین آقایی از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری در دور مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۷: خطای مهدی تیکدری روی مرتضی آقاخان یک ضربه پنالتی را برای اراکی ها به همراه داشت.

دقیقه ۸۹: حرکت تکنیکی حسینی مدافعان تراکتور را سردرگم کرد و ارسال او را سرخ پوشان با سراسیمگی راهی کرنر کردند.

دقیقه ۳+۹۰: شوت زیبای بازیکن تراکتور را پورحمیدی با عکس العملی زیباتر مهار کرد.

حواشی:

* علیرضا منصوریان و فیروز کریمی، سرمربیان دو تیم خوش و بش بسیار گرمی پیش از بازی داشتند.

* در وقفه به وجود آمده برای تجدید قوای بازیکنان در نیمه اول، مربی دروازه بانان تراکتور صحبت هایی با محمدرضا اخباری داشت و او را تهییج کرد.

* آلومینیومی ها در آخرین دقایق نیمه اول اعتقاد به پنالتی داشند اما داور بازی چنین تصمیمی نداشت و شاهد اعتراض اندک آنها در این صحنه بودیم.

* اراکی روی گل دوم تیم تراکتور به شدت اعتراض داشتند. اعتقاد آنها این بود که گل حریف در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

* علیرضا منصوریان در اواسط نیمه دوم از زمین بازی اخراج شد. او که معتقد بود مربی تیم حریف به او فحاشی کرده برای دقایقی با اعتراضات خود، مسابقه را متوقف کرد.

* سعید باقرپسند که وضعیت خوبی نداشت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: