https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2313
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

سرپرست شهرداری تبریز گفت: با سامان یافتن بافت فرسوده و حاشیه، مردم صاحب واحدهای با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت می شوند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، مهدی یوسفی در دیدار امروز با مدیرعامل هلدینگ مسکن ایران اظهار کرد: ما در سطح شهر در قالب مسکن مشکلاتی داریم که بر کسی پوشیده نیست که تلاش می کنیم این مشکلات را برطرف کرده و یا به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری مسکن ایران وابسته به بانک مسکن است که سابقه طولانی در کلانشهرها و بخصوص در تبریز دارد و یک شرکت خوشنام است و ما در حال مذاکره با این شرکت جهت احداث مسکن متوسط و متوسط به بالا در بافت فرسوده و حاشیه شهر هستیم.

سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد: امیدواریم این مذاکرات منجر به نتیجه خوب شود تا وارد فاز اجرایی شویم. ما بسته هایی را ارائه داده ایم تا طرف سرمایه گذار مطالعات لازم را جهت اجرا و احداث مسکن انجام دهد.

وی افزود: در نظر داریم تا محلاتی همچون چوخورلار، خانه سازی و چند محله دیگر در بافت فرسوده را در قالب شرکت سرمایه گذاری مسکن ایران سر و سامان دهیم تا مردم صاحب واحدهای با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت باشند.

یوسفی گفت: سرمایه گذاری اساس پیشرفت یک شهر است و بخصوص در بازه زمانی فعلی باید بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهر فراهم شود و امیدوارم بعد از شرکت مسکن ایران، سرمایه گذاران دیگری را نیز به تبریز بیاوریم.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: