https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2194
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اجرای طرح واکسیناسیون کرونایی خانه به خانه در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان ، دکتر سیمین خیاط زاده در گفت‌وگوی خبری در تشریح این خبر، اظهار کرد: در قالب این طرح، تزریق دزهای اول و دوم واکسن کرونا برای افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارد، انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این طرح، واکسن‌ها به درب خانه و یا سرکار اشخاص فرستاده شده و کسانی که به اینترنت دسترسی ندارد و یا بنا به دلایل دیگر در منزل بستری هستند، می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

وی از پوشش ۸۰ درصدی شهرستان‌های استان در قالب این طرح خبر داد و گفت: ۷۳ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان و ۷۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان نیز تاکنون واکسینه شده‌ و دزهای اول خود را دریافت کرده‌اند.

خیاط زاده از تزریق دز دوم واکسن کرونا برای ۳۰ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان خبر داد و افزود: تاکنون ۴۲ درصد از افراد ۱۲ تا ۱۷ ساله استان که شامل جمعیت دانش آموزی می‌شوند، واکسینه شده‌اند.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: