https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1956
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

مسعود پزشکیان در واکنش به سخنان نماینده کرمان در خصوص کمک مس سونگون به باشگاه تراکتور گفت: برخی افراد در حد و اندازه‌ای نیستند که در خصوص باشگاه تراکتور که نماد ورزش شمالغرب کشور به شمار می‌آید اظهار نظر نمایند.

به گزارش افق آذربایجان ، مسعود پزشکیان نماینده تبریز  با اشاره به قصور نمایندگان ومسئولین استانی در قبال درآمدهای شرکت مس گفت:شرکت ملی مس، درآمدهای معدن سونگون را می‌برند و در استان کرمان خرج می‌کنند که در سایه قصور ما تاکنون این مساله به طور جدی پیگیری نشده و باعث ایجاد حق و انتظارات بیجا برای برخی افراد شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود:استان کرمان با دو تیم فوتبال، بخش عمده درآمدهای شرکت مس را هزینه می‌کند. مس متعلق به استان کرمان نیست و این اقدامات از نظر قانونی هم مشکل دارد و اگر قرار است دولت به فوتبال حرفه‌ای کمک کند باید ملاک‌هایی مانند سوابق، شهرت، افتخارات و تماشاگران باشگاه‌های فوتبال مد نظر قرار گیرد که با این حساب، تراکتور از خیلی تیم‌های دیگر بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان و حتی نمایندگان شمالغرب نسبت به این مساله پیگیر هستند،گفت:مس سونگون ربطی به نماینده کرمان ندارد که در مورد کمک به تراکتور اظهار نظر کند.

وی افزود: باید حساب‌های شرکت مس سونگون به آذربایجان‌شرقی منتقل شود و در خصوص انتقال پول‌های شرکت مس سونگون به استان قصور کرده‌ایم اما این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

پزشکیان گفت: انگار معادن کشور ارث پدری برخی افراد است که برای استان خود هزینه می‌کنند اما نوبت به ما که می‌رسد زبان اعتراض باز می‌کنند!

نماینده تبریز افزود: باید بخشی از درآمدهای مس سونگون در داخل استان هزینه شود و اگر لازم باشد، از این منبع برای کمک به ورزش استان کمک خواهیم گرفت.

گفتنی است نماینده کرمان در اظهار نظری عجیب گفته است برخی می‌خواهند پول صنایع ملی مس را از کرمان خارج و صرف خرید باشگاه ورشکسته تراکتور کنند.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: