https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2107
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

شهردار جدید تبریز گفت: حفظ و گسترش نیروی انسانی متعهد در شهرداری و ارتقای آرامش شهروندان از جمله اولیت های دوره جدید مدیرت شهری خواهد بود.

به گزارش افق آذربایجان ، عباس رنجبر با بیان اینکه خدا را شاکرم که مجدداً توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خادمی مردم شریف تبریز نصیب کرد گفت: نظامی که بر پایه دین مبین اسلام و مکتب تشیع شکل گرفته و با نثار خون پاک هزاران شهید در این جامعه شکل گرفته ما نیز  می‌خواهیم در آن عرصه خدمت کنیم .

وی با بیان اینکه من خود را مدیون خون شهدا می‌دانم و بر خود وظیفه می‌دانم در هر پستی که باشم، خدمتگزار این مردم باشم افزود:

در مورد شهر تبریز توصیفات زیبایی ارائه شد تبریز به عنوان کهن‌شهری که ام‌القرای همه ما است و دلبستگی ویژه‌ای به این شهر داریم در کنار آن تبریز باید به عنوان شهری اسلامی مطرح شود.

عباس رنجبر افزود: در مؤلفه‌های شهر اسلامی می‌توان به سه مولفه اشاره کرد که یکی بحث انسان است  و دیگری رفتار است که وجه عملی شهر را توصیف می‌کند و سومین مولفه کالبد شهر است که وجه عینی و فضایی شهر را توصیف می‌کند.

شهردار تبریز با بیان اینکه وظیفه ما این است که در هر سه بعد زمینه‌های رشد و تعالی انسان را کامل کنیم گفت: در این راستا خود و همکارانم را که قطعاً انتظار دارم بیش از پیش کمکم کنند، موظف هستند که در تعالی سازمان قدم بردارند.

وی با بیان اینکه برای حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی که ویژگی مهم سازمان است قدم بر می داریم‌گفت: امیدوارم در ارزیابی علمی و عملی کارکنان پیش برویم.

وی افزود: امیدواریم با این وظایف که مدیون مردم و شهدا هستیم در راستای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان پیش برویم، شفافیت را سرلوحه کارها قرار دهیم، مسولیت در قبال شهروندان، ارزش‌آفرینی برای شهروندان که زندگی آرامی تجربه کنند بکوشیم.

وی با بیان اینکه حفظ سرمایه‌های شهر وظیفه ما است و نهادینه کردن عدالت اجتماعی و نهایتاً ترویج زندگی اسلامی را باید سرلوحه امور قرار دهیم افزود: از زحمات دکتر شهین باهر و همکاران او در دوران خدمتش و همچنین از دکتر سلیمانی در دوره سرپرستی که به نحو احسنت شهر را اداره کرد، تشکر می‌کنم.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: