https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5982
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

شهرداری تبریز از ۱ تا ۷ خرداد سال‌جاری با توزیع ۱۱ هزار و ۵۵۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در ۴۹ محله و معبر شهری گامی دیگر جهت ساماندهی معابر و تسهیل تردد برداشته است. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال […]

شهرداری تبریز از ۱ تا ۷ خرداد سال‌جاری با توزیع ۱۱ هزار و ۵۵۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در ۴۹ محله و معبر شهری گامی دیگر جهت ساماندهی معابر و تسهیل تردد برداشته است.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح ناحیه بندی را در مناطق مختلق شهر آغاز کرده است به طوری که استقرار نواحی در مناطق دهگانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است. شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی در موضوع تولید و توزیع آسفالت است و برای تحقق این هدف در سال گذشته سومین کارخانه آسفالت نیز راه اندازی شد.

احمد زاده می‌افزاید: مدیریت شهری تبریز امسال در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می کند به طوری که ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای مصرف می‌شود.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۲ هزار و ۱۵۷ تن آسفالت در مسیرهای خیابان شهید شفیع زاده، خیابان ایده‌لو، حدفاصل دروازه تهران تا هتل مرمر، یوسف آباد، کوی فرهنگیان، کوی میلاد، کوی کشاورز و برخی معابر دیگر جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با یک هزار و ۲۸۴ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

بر همین اساس مسیرهای ۳۵ متری ابرار، کوی بهاران کمربند میانی، کوی ولایت بلوار فتح، کوچه شیرافکن واقع در کوی سهند ائل گولی، کوی های نسترن و کوثر دوم شرقی شهرک یاغچیان، کوچه توحید در بلوار فتح آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی این مدت با ۱۷۰ توزیع تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی اساسی مسیر لاله زار شمالی، محوطه مجتمع الماس و دیگر معابر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و ۳۰ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

برهمین اساس طی هفته گذشته معابر، کوی مهران واقع در محله پاسداران، حجتی(پشت آپارتمان کاج)، باغ امیر(کوی چمران)، امیرکبیر(کوی فرشته)، کوچه باغ(کوی دیزنابی)، کوی آزادگان خیابان امیرکبیر، کوی‌های مطهری و اسماعیلی واقع در لاک دیزج، خیابان پاداش کوی شهید فاتح از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز با توزیع سه هزار و ۲۸۲ تنی آسفالت برای چاله زدایی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شامل مرزداران محوطه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، باغمیشه خیابان ولی‌پور، باغمیشه حدفاصل فهمیده تا اداره برق، محله تربیت ۲ مرزداران، محله دهخدای ۱۴ واقع در بارنج، رینگ میدان فهمیده، پارک بانوی مهر باغمیشه و برخی از معابر اصلی و فرعی دیگر را در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و ۲ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل معابر شامل خیابان راه آهن، خطیب و قراملک، الوار علیا، شهرک امام خمینی (ره) به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع ۵۷۷ تن آسفالت مسیرهای میرزا علی دواچی، دیزل آباد و جاده صنعت آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با یک هزار و ۸۱۳ تن آسفالت در مسیرهای خاقانی، خیابان خاقانی شمالی، میدان دانشسرا، خیابان دانشسرا، خیابان امام خمینی (ره) و معابر دیگری از معابر سطح حوزه را آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته آسفالت ریزی نداشته است.

‌منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۳۵ تنی کوی باغ صبا واقع در خیابان سرباز شهید، مقابل مدرسه شرافت شهرک ارم، جنب پارک شقایق خیابان سرباز شهید، کوچه سیابانی واقع در خیابان شمس تبریزی را در دستور کار خود قرار داد.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۶۷ هزار و ۹۵۱ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: