https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6047
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

مدیر امور شعب بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته، از محل منابع قرض الحسنه این بانک، بالغ بر سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به یک هزار و ۵۷۵ نفر در استان پرداخت کرد. به گزارش افق آذربایجان، جواد صمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعب بانک […]

مدیر امور شعب بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته، از محل منابع قرض الحسنه این بانک، بالغ بر سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به یک هزار و ۵۷۵ نفر در استان پرداخت کرد.

به گزارش افق آذربایجان، جواد صمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعب بانک کشاورزی همه ساله از محل سپرده های قرض الحسنه مردمی، در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ترویج ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی و بهره مندی روستاییان از مسکن، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت می کنند.

وی با ارائه آمار عملکرد این بانک در سال گذشته در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه در استان، گفت: ۶۵۶ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به تعداد یکهزار نفر و ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۲۳۸ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی پرداخت شد.

صمدی همچنین گفت: ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به منظور کمک به ساخت مسکن روستایی به متقاضیان واجد شرایط در استان اختصاص یافت.

قرعه کشی یکهزار جایزه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای سپرده گذاران قرض الحسنه
مدیر شعب بان کشاورزی در استان در این نشست، خبر خوشی را برای سپرده گذاران قرض الحسنه بانک کشاورزی اعلام کرد و گفت: به منظور قدردانی از سپرده گذاران قرض الحسنه، در مرداد ماه سال جاری، قرعه کشی بزرگی برگزار خواهد شد و به یکهزار نفر از این سپرده گذاران به قید قرعه، جوایز نفیسی به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

صمدی با اشاره به تعهد این بانک به ارائه خدمات نوین و متنوع بانکی به آحاد جامعه، از مردم استان دعوت کرد که با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک، در نیکوکاری و یاری رساندن به اقشار کم درآمد سهیم باشند و همچنین از فرصت قرعه کشی بزرگ مرداد ماه استفاده و با شرکت در این طرح، شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزشمند امتحان کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: