https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6355
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخی از زیرگذرهای شهری از لحاظ بصری در شان شهر تبریز نیست و جادارد تا شهرداری هم از لحاظ بصری و هم مقاوم سازی به آن ورود کند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، دویست و سومین جلسه علنی شورای ششم در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

یاسین بجانی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه طی تذکری، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: از حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تشکر کرده و پیروزی فرزند خلف آذربایجان، رئیس جمهور منتخب کشور آقای پزشکیان را به تمامی مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: از شهرداری تبریز بابت توسعه‌، عمران و آبادانی شهر تشکر و قدردانی می نمایم.

بجانی با اشاره به لزوم مقاوم سازی پل‌ها و زیرگذرهای شهر، بیان کرد: سال گذشته این مسئله در کمیسیون عمران نیز بیان شده و قرار بر مقاوم سازی بود که یک سری از آن‌ها انجام گرفت اما برخی از زیرگذرهای شهری از لحاظ بصری در شان شهر تبریز نیست و جا دارد تا شهرداری های مناطق هم از لحاظ بصری و هم مقاوم سازی به آن ورود کند.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: