https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4980
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز جشن بزرگ خانوادگی “امامت و ولایت” در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گولی برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر و در راستای گرامیداشت هر چه بیشتر این ایام مبارک و نیز با هدف افزایش […]

توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز جشن بزرگ خانوادگی “امامت و ولایت” در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گولی برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر و در راستای گرامیداشت هر چه بیشتر این ایام مبارک و نیز با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی بیشتر، جشن بزرگ خانوادگی “امامت و ولایت” در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی برگزار شد.

بنابراین گزارش در این ویژه برنامه مناسبتی، آیتم‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله نمایش ویژه هنری قربان که یادآور رویداد عظیم و حماسی عید اضحی و غلبه و پیروزی ابراهیم نبی و فرزند دلبندش بر شیطان سرکش نفس بود توسط گروهی از جوانان هنرمند به مرحله اجرا درآمد که ضمن ایجاد فضایی معنوی و روحانی در این مجموعه، مورد استقبال پرشور میهمانان و همشهریان عزیز قرار گرفت.

ویژه برنامه‌های جشن “امامت و ولایت” تا عید سعید غدیر خم ۴ شب در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گولی برگزار می‌شود و طی آن آیتم‌های مختلف هنری و فرهنگی به ویژه نمایش‌های مناسبتی ویژه قربان و غدیر در متن این برنامه‌ها گنجانده شده است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: