https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3384
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از جواد رحمتی معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری و اکبر عیسی زاده نماینده سابق وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور تجلیل کردند. به گزارش افق آذربایجان، در یکصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، یعقوب هوشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به پاس چند دهه […]

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از جواد رحمتی معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری و اکبر عیسی زاده نماینده سابق وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور تجلیل کردند.

به گزارش افق آذربایجان، در یکصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، یعقوب هوشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به پاس چند دهه تلاش و خدمت صادقانه از جواد رحمتی معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری و اکبر عیسی زاده نماینده سابق وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور تجلیل کردند.

در این مراسم رحمتی با بیان اینکه بعد از ۳۶ سال تلاش در عرصه‌های مختلف بازنشسته شده است، گفت: در دولت‌های مختلف کار کرده‌ام و کار با هر استاندار را کمک به نظام و کشور می‌دانم. انتظار می‌رود شورای ششم بحث رفع تبعیض را در موضوعات مختلفی چون نیروی انسانی و خدمات از بین ببرد.

همچنین عیسی زاده، با ابراز امیدواری نسبت به افزایش اثربخشی ارتباطات مدیریت شهری با نمایندگی وزارت خارجه، گفت: سرمایه‌گذاری، فناوری و تبادل اطلاعات کارشناسان زیست‌محیطی و شهرسازی، مهمترین بحث‌های پیگیری شده در دفاتر نمایندگی وزارت خارجه است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: