https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6389
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

خانم فرزانه صادق‌مالواجرد رأی اکثریت اعضای کمیسیون عمران مجلس را به خود اختصاص داد عضو کمیسیون عمران مجلس: 🔹ما به خانم صادق‌مالواجرد اعتماد می‌کنیم و او را فرد شایسته‌ای برای وزارت بزرگ راه و شهرسازی می دانیم. 🔹خوشبختانه در آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس، اکثریت اعضای این کمیسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای […]

خانم فرزانه صادق‌مالواجرد رأی اکثریت اعضای کمیسیون عمران مجلس را به خود اختصاص داد

عضو کمیسیون عمران مجلس:

🔹ما به خانم صادق‌مالواجرد اعتماد می‌کنیم و او را فرد شایسته‌ای برای وزارت بزرگ راه و شهرسازی می دانیم.

🔹خوشبختانه در آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس، اکثریت اعضای این کمیسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت دادند.

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

فرزانه صادق‌مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کیست؟

فرزانه صادق مالواجرد، معمار و شهرساز ایرانی، متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۵ در همدان، با ۲۸ سال سابقه فعالیت در عرصه معماری و شهرسازی، به عنوان یکی از چهره‌های برجسته این حوزه شناخته می‌شود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشگاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است.

سوابق حرفه‌ای

صادق مالواجرد در طول فعالیت خود، نقش‌های متعددی در وزارت راه و شهرسازی ایفا کرده است. وی از سال ۱۳۸۰ به عنوان کارشناس دفتر معماری و طراحی شهری وزارت مسکن و شهرسازی آغاز به کار کرد و به تدریج به سمت‌های معاونت دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه، مدیرکل دفتر معماری و طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش، و در نهایت به عنوان معاون شهرسازی و معماری و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران منصوب شد.

مدیریت فعلی

در حال حاضر، فرزانه صادق مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است. او پس از حواشی به وجود آمده در مورد سیاست‌های کمیسیون ماده ۵ و مخالفت‌هایش با شهردار تهران، از سمت معاونت وزارت راه و شهرسازی کنار گذاشته شد.

مواضع و انتقادات

صادق مالواجرد به خاطر مواضع قاطع خود در مورد برنامه‌ریزی شهری و انتقادات از سیاست‌های شهرداری تهران در زمینه صدور پروانه‌های جدید، به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده است. نامه‌ای از او که در آن به صراحت به چالش کشیدن سیاست‌های شهرداری پرداخته، نشان‌دهنده دغدغه‌های وی در زمینه مدیریت شهری و قوانین مربوط به بافت فرسوده تهران است.

فرزانه صادق مالواجرد با دیدگاهی نوین و علمی نسبت به مسائل شهرسازی، همچنان در تلاش است تا به بهبود وضعیت شهری و ارتقاء کیفیت زندگی در شهرها کمک کند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: