https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6368
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۶

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از برگزاری نشست ویژه و قریب الوقوع این مجمع با رئیس جمهور طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان ، “علیرضا نوین” در گفتگو اظهار داشت: نامه‌نگاری و درخواست‌های لازم با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و شخص دکتر پزشکیان برای تشکیل نشست مشترک مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با ایشان صورت‌گرفته و طی روزهای آینده این نشست برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه افزود: بحث و تبادل نظر در خصوص گزینه‌های پیشنهادی مجمع برای وزارتخانه‌های پنجگانه، ارائه پیشنهادات و مطالبات استان از دولت، بحث در خصوص محورهای توسعه و تحول زیربنایی استان و تبیین بسترهای تعامل و همکاری متقابل دولت و مجمع نمایندگان استان از مهم‌ترین محورهای این نشست خواهد بود.

نوین همچنین با تاکید بر لزوم تقویت همکاری‌ها و تعاملات بین‌بخشی میان نمایندگان استان با شخص رئیس‌جمهور و کابینه وی گفت: ارتقاء و افزایش سطح این تعاملات به تسریع روند توسعه و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف کمک خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در پایان، از عزم جدی این مجمع برای پیگیری متوازن مشکلات و چالش‌های پیش روی استان در دوره فعلی خبر داد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: