https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6110
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاون مالی اقتصادی ،مدیر املاک و فرمانده پایگاه با خانواده شهید والامقام عزت فهیمی دیدار وگفتگو کردند. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاون مالی اقتصادی ، مدیر املاک و فرمانده پایگاه امام موسی کاظم(ع) با حضور در […]

شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاون مالی اقتصادی ،مدیر املاک و فرمانده پایگاه با خانواده شهید والامقام عزت فهیمی دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاون مالی اقتصادی ، مدیر املاک و فرمانده پایگاه امام موسی کاظم(ع) با حضور در منزل شهید عزت فهیمی ، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

آدی بیگ در این دیدار گفت: وظیفه همه ما زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

خانواده شهید نیز در این دیدار به ذکر خاطراتی از شهید والامقام پرداخت و نام و یاد شهید بزرگوار با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود از صبر، ایستادگی و مقاومت خانواده بزرگوار این شهید عزیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است شهید عزت فهیمی از شهدای دوران دفاع مقدس بود که در سال ۱۳۶۶ سر پل ذهاب در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گردید. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: