https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4716
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

اطلاع رسانی مفاهیم ایمنی با انیمیشن‌های طنز برای شهروندان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تولید و اجرای نخستین برنامه‌های اطلاع رسانی جامع ایمنی فضای مجازی با تولید انیمیشن‌های ایمنی خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سعید صالح نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با […]

اطلاع رسانی مفاهیم ایمنی با انیمیشن‌های طنز برای شهروندان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تولید و اجرای نخستین برنامه‌های اطلاع رسانی جامع ایمنی فضای مجازی با تولید انیمیشن‌های ایمنی خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سعید صالح نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با رشد و توسعه فضای مجازی و گسترش ارتباطات رسانه ای در سطح جهانی، اقدامات اطلاع رسانی و ارتباطات جمعی نیز باید در این مسیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین اقدامات اطلاع رسانی ایمنی این سازمان به تبع رشد فضای مجازی ضروری است در همین مسیر انجام و بهره مندی از این اطلاعات ایمنی از سوی شهروندان نیز به سهولت انجام شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز افزود: بر اساس همین ضرورت ها، نخستین دوره اطلاع رسانی ایمنی با تولید محتوای طنز و رویکرد ایمنی به زبان ترکی توسط سازمان آتش نشانی در مرحله تولید قرار گرفته و محتوای اطلاع رسانی متنوع و مرتبط با فصل در مرحله تولید محتوا است.

صالح نیا در خاتمه با تاکید بر دستور شهردار تبریز در راستای تولید برنامه های اطلاع رسانی فرهنگی و ایمنی یادآور شد: تعلیم ایمنی زیباترین و کم هزینه ترین راهکار برای کاهش میزان حوادث و آرامش زندگی شهروندان است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: