https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2557
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تعریف هارمونی و برنامه زمانبندی مشخص برای تحقق رشد اقتصادی مورد انتظار استان تاکید کرد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم، روز دوشنبه، دوم آبان ماه، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ارائه گزارش عملکرد کارگروه اقتصادی، اشتغال و […]

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تعریف هارمونی و برنامه زمانبندی مشخص برای تحقق رشد اقتصادی مورد انتظار استان تاکید کرد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم، روز دوشنبه، دوم آبان ماه، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ارائه گزارش عملکرد کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: گزارش‌هایی که ارائه می‌شود باید مبین اهداف کمی عملکردها بوده و میزان سرمایه گذاری‌های جذب شده اشتغال را به صورت دقیق مشخص کند.

وی افزود: کارگروه‌هایی که گزارش عملکرد ارائه می‌دهند علاوه بر انجام کارهای روتین و معمولی به میزان تغییرات انجام گرفته در مسیر تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی را هم مورد توجه قرار دهند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و غیره باید از لحاظ زمانبندی، تاثیرات و نتایج حاصله قابل قضاوت باشد.

وی تاکید کرد: لازم است سهم بخش‌های مختلف در رشد اقتصادی، میزان تحقق این سهم تعیین، موانع احتمالی در مسیر این رشد احصا و راهکارهای رفع این موانع پیشنهاد شود.

استاندار خاطرنشان کرد: مدیر هر بخش نسبت به شرایط موجود اشرافیت و ارائه مطلب داشته باشد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: