https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6027
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از واگذاری ۳۳۱ محدوده معدنی از طریق مزایده برای تسریع توسعه فعالیت‌های معدنی در استان خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، عبدالحمید سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از بین ۳۳۱ محدوده معدنی، ۱۱۸ معدن دارای پروانه بهره‌برداری است و بقیه معادن پروانه اکتشاف، گواهی کشف و […]

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از واگذاری ۳۳۱ محدوده معدنی از طریق مزایده برای تسریع توسعه فعالیت‌های معدنی در استان خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، عبدالحمید سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از بین ۳۳۱ محدوده معدنی، ۱۱۸ معدن دارای پروانه بهره‌برداری است و بقیه معادن پروانه اکتشاف، گواهی کشف و مجوز برداشت دارند.

وی افزود: علاقمندان برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن می‌توانند از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد در سامانه ستاد ثبت نام و تا ۲۶ خرداد اسناد و مدارک مورد نیاز را به اداره کل صمت استان ارسال کنند.

سرتیپی اظهار کرد: به دلیل ساماندهی محدوده‌های معدنی اگر معدنی به حالت رکود باشد سلب صلاحیت شده و از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر این که آذربایجان شرقی از لحاظ معدنی جایگاه مهم و ممتازی در کشور دارد، افزود: توسعه فعالیت‌های معدنی یکی از برنامه‌های راهبردی تعریف شده برای استان است که در این زمینه فعالیت‌های معدنی باید رشد و توسعه یابد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: