https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6112
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

نتایج یک نظرسنجی انجام‌یافته در رسانه‌های محلی تبریز نشان می‌دهد ۸۷ درصد از شهروندان موافق برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سنگفرش میدان شهید بهشتی هستند. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز که در صفحات […]

نتایج یک نظرسنجی انجام‌یافته در رسانه‌های محلی تبریز نشان می‌دهد ۸۷ درصد از شهروندان موافق برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سنگفرش میدان شهید بهشتی هستند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز که در صفحات مجازی رسانه‌های تبریز منتشر شد، ۸۷ درصد شهروندان این شهر در پاسخ به سوال «با توجه به برگزاری مسابقات بسکتبال ۳*۳ در میدان شهید بهشتی، آیا موافق برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این محل هستید یا نه؟» گزینه «بلی» و ۱۳ درصد گزینه «خیر» را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، ۵۵ هزار نفر از مخاطبان رسانه‌های تبریز در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که ۸۷ درصد آن موافق برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این محل بودند.

این نظرسنجی در کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی پایگاه‌های خبری نصرنیوز، شمس‌نیوز، تبریز خبرلری، آذرانجمن، عصرتبریز، تبریزیم، تبریزیمیز، چالش‌روز، صنعت خبرلری، آذرتیتر، تایسیز آذربایجان، اویاقلیق، تبریزجوان، به وقت مطالبه، مهر آذربایجان‌شرقی، قلم‌پرس، یازاکو، نگاه آذربایجان، شهریارنیوز و سون خبر منتشر شده است که ۵۵ هزار نفر از مخاطبان این رسانه‌ها در نظرسنجی مشارکت داشتند.

گفتنی است اولین دوره مسابقات کشوری بسکتبال ۳×۳ جام سید شریف با همکاری شهرداری منطقه ۸ و هیات بسکتبال آذربایجان شرقی برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از شهرهای مختلف کشور، به میزبانی شهرداری منطقه ۸ تبریز در سنگ فرش میدان بهشتی برگزار شده و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه ۵ تیمی تقسیم شده و به رقابت با هم پرداختند که تیم های رادین تایباد خراسان، مکران فندق تهران و انرژی سازان مراغه به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: