https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4881
۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

شهردار منطقه ۸ طی برنامه ای از پروژه سنگفرش کوچه پاساژ بازدید و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی پروژه بر لزوم رفع فوری نواقص پروژه و آماده سازی برای افتتاح تاکید کرد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری در خصوص این پروژه گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی کوچه […]

شهردار منطقه ۸ طی برنامه ای از پروژه سنگفرش کوچه پاساژ بازدید و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی پروژه بر لزوم رفع فوری نواقص پروژه و آماده سازی برای افتتاح تاکید کرد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری در خصوص این پروژه گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی کوچه پاساژ، کف‌سازی و پیاده رو سازی کوچه پاساژ را طی ماه های اخیر آغاز کرده که با رفع نواقصات پروژه طی روزهای آتی، این کوچه تاریخی ساماندهی و آماده افتتاح خواهد شد.

وی به برنامه‌ریزی این منطقه برای پیاده محور کردن معابر بافت تاریخی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی‌ها و کارشناسی‌های انجام یافته چندین محور گردشگری در سطح منطقه شناسایی و سنگفرش شده‌ که شهرداری منطقه با این حجم از کفسازی‌ها، در احداث معابر پیاده راهی، به منطقه‌ای پیشرو بین سایر مناطق تبدیل شده و اکنون شاهد تحول کیفیت معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر هستیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: