https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5583
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است: بأسمه تعالی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان زخم تازهٔ استکبار بر تن ملت […]

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:

بأسمه تعالی
حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان زخم تازهٔ استکبار بر تن ملت ایران است و دشمن با این اقدام بزدلانه بیش از پیش چهرهٔ منفور خود را به نمایش گذاشت.

هدف قراردادن مردم بی‌دفاع، شیوهٔ فرومایگانی است که جرأت نبرد با «مردان میدان» را ندارند و به‌دنبال بر هم زدن اتحاد ملّی هستند، امّا ملّت ایران با چنین اقداماتی با توانی افزون‌تر گام برداشته و خون شهدا چراغ رهنمای این راه است.

فارغ از تاوانی که در انتظار جنایتکاران این حادثه خواهد بود، آحاد مردم با صدایی رساتر از پیش عهد خود با شهدا را به گوش جهانیان رسانده و بر حفظ انسجام و اتحاد ملّی تاکید دارند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدا و ملّت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان، آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

شهرام دبیری

یعقوب هوشیار

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: