https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4161
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۰۱

شهردار تبریز گفت: مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری، فضای سبز، مدیریت پسماند، حمل و نقل و ترافیک و ورزش شهرداری تبریز الزامات شهر دوستدار کودک را در دستور کار خود قرار خواهند داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در جلسه بررسی الزامات و اقدامات مورد نیاز در حوزه […]

شهردار تبریز گفت: مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری، فضای سبز، مدیریت پسماند، حمل و نقل و ترافیک و ورزش شهرداری تبریز الزامات شهر دوستدار کودک را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در جلسه بررسی الزامات و اقدامات مورد نیاز در حوزه شهر دوستدار کودک اظهار کرد: ظرفیت‌های موجود شهرداری تبریز می‌تواند به محلی برای برگزاری آموزش مدون در حوزه شهر دوستدار کودک تبدیل شود.

وی افزود: بخش‌های مختلف شهرداری تبریز همچون سازمان آتش‌نشانی، اداره کل سلامت، سازمان گردشگری، سازمان سیما و منظر، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری و مناطق می‌توانند با هماهنگی آموزش و پرورش در بحث آموزشی شهر دوستدار کودک ورود کنند.

شهردار تبریز با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک گفت: سال آینده برخی از الزامات و زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک اجرایی خواهد شد و تا پایان سال جاری نیز می‌توانیم برنامه‌های متعددی اجرا کنیم.

هوشیار با اشاره رعایت الزامات شهر دوستدار کودک در طراحی فضای شهری اظهار کرد: مطالعات اجرایی طرح‌های ایمن‌سازی محیط آموزش، تفریح و تردد کودکان، تأمین روشنایی مدارس و معابر و پارک‌ها، احداث و تجهیز اتاق کودک و مادر، نصب علائم ترافیکی متناسب با کودکان و ایجاد مجموعه تفریحی و فضای بازی سرپوشیده و روباز تا پایان سال انجام شده و تلاش داریم سال آینده بخش عمده‌ای از آن را اجرا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای کودک‌محور گفت: تلاش داریم بخشی از برنامه‌های فرهنگی و جمعی سال آینده در حوزه کودک و نوجوان باشد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: