https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5987
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی گفت: اکنون ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در این استان در دست اجرا است و عملیات اجرایی آنها با سرعت مناسب ادامه دارد. به گزارش افق آذربایجان، احمد حمزه زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، مجموع حجم سرمایه گذاری برای طرح های یاد شده را ۵۵ هزار […]

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی گفت: اکنون ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در این استان در دست اجرا است و عملیات اجرایی آنها با سرعت مناسب ادامه دارد.

به گزارش افق آذربایجان، احمد حمزه زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، مجموع حجم سرمایه گذاری برای طرح های یاد شده را ۵۵ هزار میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: تلاش می کنیم تمام این طرح های زیرساختی تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

به گفته وی تا به امروز ۲۰ هزار میلیارد ریال در اجرای این طرح ها سرمایه‌گذاری انجام شده و پیگیری بهره‌برداری از همه این پروژه‌ها با جدیت ویژه‌ای ادامه می‌ یابد.

حمزه زاده تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی را از جمله اقدامات مهم میراث فرهنگی استان بیان کرد و ادامه داد: در کنار افتتاح ۴۵ طرح زیرساختی گردشگری و نیز سه طرح زیرساختی صنایع‌ دستی زمینه اشتغال یکهزار و ۵۰۰ نفر به‌ طور مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی توجه به توسعه سرمایه گذاری ها را از ملزومات تحقق هدف‌گذاری برای افزایش ۲۵ درصدی جذب گردشگر به آذربایجان شرقی دانست که با جدیت و اهتمام ویژه‌ای در مسیر تحقق این هدف، پیگیری ‌های لازم انجام می‌شود.

حمزه زاده توسعه زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در مسیر هدف‌گذاری استاندار شهید عنوان و اضافه کرد: برنامه ها و خدمات ارزنده شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان‌شرقی را با جدیت دنبال می کنیم.

وی گفت: استاندار فقید آذربایجان‌ شرقی با هدف‌گذاری رشد ۲۵درصدی جذب گردشگران به استان در سال آینده، تأثیر بسزایی در مسیر تبدیل منطقه به یکی مقاصد اصلی گردشگران و تبدیل به قطب سرمایه‌گذاری گردشگری برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد داشت.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: