https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6042
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

شهردار تبریز بخش خصوصی را حلقه مفقوده ورزش کشور دانست و گفت: امیدوارم با تقویت بخش خصوصی در حوزه ورزش، زمینه‌ای ایجاد شود تا این بخش متولی اصلی حوزه‌های ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و در کنار ورزشکاران باشد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار با حضور در اردوی تیم ملی کبدی […]

شهردار تبریز بخش خصوصی را حلقه مفقوده ورزش کشور دانست و گفت: امیدوارم با تقویت بخش خصوصی در حوزه ورزش، زمینه‌ای ایجاد شود تا این بخش متولی اصلی حوزه‌های ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و در کنار ورزشکاران باشد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار با حضور در اردوی تیم ملی کبدی بانوان در تبریز با ملی‌پوشان این رشته ورزشی دیدار و برای اعضای این تیم در مسابقات پیش‌رو آروزی موفقیت کرد.

هوشیار در این دیدار ورزش را کم‌هزینه‌ترین بخش قابل سرمایه‌گذاری برای مدیریت معضلات اجتماعی شهر معرفی کرد و افزود: ورزش یکی از کم‌هزینه ترین بخش‌های قابل سرمایه گذاری برای مدیریت معضلات اجتماعی شهر بوده و در تبریز نیز سرمایه‌گذاری خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی با اشاره به نقش بانوان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی کلانشهرها افزود: نگاه اجتماعی در دوره ششم شورای اسلامی شهر در تمام کلانشهرها، نگاه غالبی است و با سرمایه‌گذاری در بخش ورزش و حوزه‌های آموزش، استعدادیابی و ورزش قهرمانی می‌توانیم امیدوار به توسعه ورزش در شهرهای کشور باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به اجرای ۵۵ پروژه ورزشی در شهر تبریز اعلام کرد: بخشی از این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و بخشی دیگر در دست طراحی و یا اجرا است.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در جوار ورزشگاه یادگار امام (ره) خاطرنشان کرد: بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز با اعتبار ۲۷۵ میلیارد تومان و در مساحتی بالغ بر هفت هکتار طراحی و اجرا می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در حوزه ورزش و اختصاص اعتبار مطلوبی برای این حوزه افزود: امسال اعتبار خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی پیش‌بینی شده و در کنار آن برنامه‌ریزی جامعی برای اجرای پیوست‌های ورزشی مصوب شورا در مناطق دهگانه انجام گرفته است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: