https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :526
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

با حضور فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در شمال غرب کشور، سرهنگ ستاد علی دلاور به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نزاجا معرفی شد.

به گزارش افق آذربایجان ، امیرسرتیپ حاجیلو، فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: امیر سرتیپ شفیعی از زمان تغییر ساختار و سازمان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص زحمات بسیار زیادی کشید و این اتفاق مهم افتاد و این نیروی ویژه در منطقه شمال‌غرب شکل گرفت و با تدبیر نزاجا این تیپ نیروی مخصوص به تبریز منتقل شد.

وی افزود: تیپ‌های نیروی مخصوص امروز در ارتش‌های جهان نقش راهبردی و ویژه دارند و امروز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سازمان دهی و تولید دانش نظامی مبنا و الگوی سازمان‌های نظامی دنیا است و توسعه توانمندی‌ها و آمادگی برای رزم نقطه پایانی ندارد و ارتش امروز آماده تر از هر زمان دیگری است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما هم در سازماندهی نیروی‌های خود از ارتش ما الگو گرفته‌اند.

امیر حاجیلو تاکید کرد: آمادگی و بازدارندگی ارتش باید روز به روز بیشتر شود و امروز ملت ایران امنیت و آرامش شان را به آمادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح هستند.

وی گفت: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع یک نیروی خاص، زبده و آموزش دیده است که آمادگی آن موجب آرامش قلوب مردم است.

وی با اشاره به رضایت فرمانده کل قوا از عملکرد نیروی زمینی ارتش، افزود: امروز عملکرد ارتش نمایانگر آیه شریفه اشدا علی الکفار و رحما بینهم است. ارتش در حوادث مختلف کشور قبل از ستاد مدیریت بحران برای کمک به مردم حاضر شد.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی، اقتدار و قدرت برای دفاع از حدود و ثغور و منافع ملی کشور است و این بزرگترین افتخار ما است.

وی با آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش، گفت: سرهنگ دلاور یک فرمانده میدانی و انقلابی و با دانش است و عملکرد ایشان در ماموریت‌های اخیر نشانگر همین مهم است و انشاالله با ارتقای توانمندی‌های رزمی تیپ ۲۵ شاهد موفقیت بیش از پیش تکاوران این نیرو در خدمت به ملت شریف ایران خواهیم بود.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: