https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2591
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

شهردار تبریز گفت: بازدید میدانی از محلات و دیدارهای چهره به چهره در ‌قرار خدمت باعث هوشمندانه‌تر شدن بودجه‌بندی سال ۱۴۰۲ می‌شود. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار، روز چهارشنبه، چهارم آبان ماه، در دومین دور قرار خدمت منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: مبنای جلسات قرار خدمت، اشراف دقیق به مشکلات و معضلات شهری در […]

شهردار تبریز گفت: بازدید میدانی از محلات و دیدارهای چهره به چهره در ‌قرار خدمت باعث هوشمندانه‌تر شدن بودجه‌بندی سال ۱۴۰۲ می‌شود.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار، روز چهارشنبه، چهارم آبان ماه، در دومین دور قرار خدمت منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: مبنای جلسات قرار خدمت، اشراف دقیق به مشکلات و معضلات شهری در سطح مناطق دهگانه شهر تبریز است. برخی از مسائلی که هم‌اکنون در قرار خدمت مطرح می‌شود چندین سال است گریبان‌گیر شهروندان تبریز است.

وی گفت: در دوره اول قرار خدمت به صورت دقیق مشکلات شهری موجود در مناطق دهگانه احصاء شد و هدف اصلی دومین دور از قرار خدمت نیز بررسی مصوبات و اقدامات انجام گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مدیریت هماهنگ شهری را با همدلی مسئولان استانی و شهری با کمک قرار خدمت ایجاد کنیم زیرا جلسات قرار خدمت برای حل معضلات شهری در کمترین زمان موثر واقع شده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: قرار خدمت برای ساماندهی موضوعات شهروندی و حل آن در کمترین زمان طرح‌ریزی شده است و امیدواریم نتیجه و خروجی اصلی آن افزایش رضایتمندی شهروندان باشد چراکه عمل به رسالت اصلی و موفقیت شهرداری در گرو رضایت روزافزون شهروندان است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: