https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5040
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

اتوبوس سلامت شهرداری تبریز با استقرار در شهرک رشدیه به طور رایگان خدمات تست دیابت و سنجش فشار خون را به شهروندان ارائه کرد. به گزارش افق آذربایجان، این برنامه در راستای ادامه طرح مثبت زندگی در سطح شهرداری ناحیه یک منطقه ۵ با محوریت امور سلامت در شهرک رشدیه اجرا شد. در این طرح […]

اتوبوس سلامت شهرداری تبریز با استقرار در شهرک رشدیه به طور رایگان خدمات تست دیابت و سنجش فشار خون را به شهروندان ارائه کرد.

به گزارش افق آذربایجان، این برنامه در راستای ادامه طرح مثبت زندگی در سطح شهرداری ناحیه یک منطقه ۵ با محوریت امور سلامت در شهرک رشدیه اجرا شد.

در این طرح و پیرو هماهنگی های انجام شده با اداره کل سلامت شهرداری تبریز و همکاری مدیریتی فرهنگی و مدیریت ورزشی منطقه با حضور اتوبوس دیابتی نسبت به چکاب اهالی محله هدف مورد نظر اقدام کرد.

دیابت و فشار خون از جمله بیماری هایی است که به دلیل عدم اطلاعات کافی از سوی شهروندان، مشکلات زیادی برای سلامت آنان ایجاد می کند.

شهرداری تبریز با راه اندازی خدمات رایگان تست قند و نیز فشار خون نسبت در راستای تامین سلامت شهروندان محلات مختلف اقدام کرده است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: