https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1749
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

عضو شورای شهر تبریز با بیان این‌که تاکید این شورا بر تکمیل خط یک مترو تبریز است، افزود: در بودجه امسال، ۷۰۰ میلیارد تومان برای مترو در نظر گرفته شده که اگرچه نوسانات اقتصادی کارمان را سخت‌تر می‌کند، اما ما اعضای شورا هر کمکی که از دست‌مان بربیاید برای تکمیل هرچه زودتر خط یک انجام می‌دهیم.

به گزارش  افق آذربایجان ، فریدون بابایی اقدم در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، گفت: از زحمات تمامی فعالان سازمان قطار شهری که سال‌ها است به دور از چشم شهروندان و زیر زمین مشغول کار هستند، تشکر ویژه می‌کنم.

وی با بیان این‌که متاسفانه تبریز یکی از شهرهای آلوده کشور است، افزود: امیدواریم با مجموعه قدم‌هایی که در حوزه گسترش حمل و نقل عمومی به ویژه مترو برداشته می‌شود، شاهد اتفاقات خوب در شهرمان باشیم.

وی یادآور شد: در سال ۹۷ گزارشی از روند پیشرفت پروژه مترو تبریز ارائه شد که بر اساس آن ایستگاه‌ها حدود ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشتند اما امروز ایستگاه‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ بیش از ۸۰درصد پیشرفت کرده‌اند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بابایی اقدم هم‌چنین بازبینی معماری داخلی ایستگاه‌ها توسط کمیته‌ای تخصصی را یک اقدام ارزشمند برای احیا معماری اصیل ایرانی-اسلامی توصیف کرد.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: