https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2943
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری دوره آموزشی تخصصی اداره کل سلامت و امور اجتماعی خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب انصاری افزود: این دوره تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور همکاران حوزه‌های درمانی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد و اساتید […]

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری دوره آموزشی تخصصی اداره کل سلامت و امور اجتماعی خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب انصاری افزود: این دوره تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور همکاران حوزه‌های درمانی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد و اساتید متخصص دروس تعیین شده آخرین دستاوردها و تجربیات هر سرفصل را به حاضران در جلسه آموزش دادند.

وی ادامه داد: کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، رژیم غذایی مناسب در بیماری‌های قلبی، بهداشت عمومی در محل کار، بیماری‌های نوپدید و انواع بیماری‌های واگیر و راه‌های پیشگیری، از جمله سرفصل‌های تعیین شده برای این دوره تخصصی بودند.

به گفته مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، مطابق تقویم آموزشی سال جاری، دوره‌های تخصصی شغلی و همچنین دوره‌های آموزشی عمومی به صورت مدون برای همه همکاران محترم شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: