https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3054
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

مربی تکواندو میانه از نسل جدید تکواندوکاران این شهرستان که برای مسابقات کشوری و بین‌المللی مهیا می‌شوند، خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، حسن فلاحی‌راد در مورد آخرین وضعیت تکواندو شهرستان میانه اظهار داشت: میرهاشم حسینی در مسابقات جهانی مکزیک حضور داشته، هر چند عدم صدور ویزا به وی در مسابقات گرندپری منچستر که برای […]

مربی تکواندو میانه از نسل جدید تکواندوکاران این شهرستان که برای مسابقات کشوری و بین‌المللی مهیا می‌شوند، خبر داد.
به گزارش افق آذربایجان، حسن فلاحی‌راد در مورد آخرین وضعیت تکواندو شهرستان میانه اظهار داشت: میرهاشم حسینی در مسابقات جهانی مکزیک حضور داشته، هر چند عدم صدور ویزا به وی در مسابقات گرندپری منچستر که برای دومین بار از سوی دولت انگلیس شکل گرفت، سبب شد وی شانس حضور در این مسابقات را از دست داده و برای رنکینگ جهانی امتیازات لازم به این مسابقات را کسب نکند.

وی گفت: امیرمحمد بخشی هم که هم وزن با میرهاشم بود، نتوانست به تیم ملی راه یابد، اما در مسابقات ارتش‌های جهانی حضور داشته و یک افتخار دیگر در این مسابقات برای کشور کسب خواهد کرد.

این مربی که شاگردانی زیادی به تیم ملی تحویل داده است، افزود: نسل جدیدی از تکواندوکاران میانه به عرصه مسابقات کشوری و بین‌المللی رسیده که می‌توانم به رادین زینالی اشاره کنم که در قهرمانی نونهالان آسیا و جهان به مدال طلا دست یافت و صدرا مقدمی و امیر نظری چهره‌های جدید از تکواندو میانه هستند که از آنها در آینده بیشتر خواهیم شنید.

استاد فلاحی را تاکید کرد: ان‌شاءالله در المپیک پاریس هم حتما تکواندوکاری از شهرستان میانه خواهیم داشت که شانس میرهاشم حسینی بیشتر است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: