https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3771
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

قصاب مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری از اولین قصاب امین و نمونه در تبریز تجلیل کرد. به گزارش افق آذربایجان، کریم قدرتی ضمن گرامیداشت روز زن و مادر گفت: امیدواریم در روزهای ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و این روز مبارک که روز زن و مادر نام گرفته است همه زنان مادران و دختران […]

قصاب
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری از اولین قصاب امین و نمونه در تبریز تجلیل کرد.

به گزارش افق آذربایجان، کریم قدرتی ضمن گرامیداشت روز زن و مادر گفت: امیدواریم در روزهای ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و این روز مبارک که روز زن و مادر نام گرفته است همه زنان مادران و دختران ایرانی با الهام گرفتن از الگوی کامل زن مسلمان و بهره گیری از سیره عملی آن گرانمایه آفرینش همراه در حرفه و امورات زندگی موفق و پیروز باشید.

وی افزود: زنان همواره دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی میهن عزیزمان نقش آفرینی کرده‌اند و به اثبات رسیده است که هر زمان شاهد حضور زنانی سخت‌کوش، فرهیخته و توانمند، در عرصه های مختلف به ویژه امنیت غذایی بوده‌ایم به شایستگی از پس وظیفه خطیر خود برآمده و با مسئولیت پذیری که در ایشان وجود دارد توانسته‌اند پویایی و خدمت رسانی را به آحاد مردم و به نحو احسن انجام دهند.

مدیرعامل کشتارگاه تاکید کرد: امنیت غذایی مقوله بسیار مهمی است که زنان می توانند به عنوان قشر پیشرو حتی بهتر از مردان ایفای نقش کنند و امیدوارم در این حرفه نیز که بهداشت و سلیقه عمومی در آن حرف اول را می‌زند رفته رفته بر تعداد قصابان زن در شهر تبریز اضافه شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: