https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6161
۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳

شهردار تبریز از تداوم اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسی رانی تبریز با واریز وجوه ۱۶۵ نفر از متقاضیان دریافت تاکسی جایگزین تاکسی های فرسوده به حساب ایران خودرو خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار با اشاره به حمایت شهرداری از نوسازی ناوگان تاکسی رانی تبریز گفت: این طرح یکی از اولویتهای شهرداری و […]

شهردار تبریز از تداوم اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسی رانی تبریز با واریز وجوه ۱۶۵ نفر از متقاضیان دریافت تاکسی جایگزین تاکسی های فرسوده به حساب ایران خودرو خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار با اشاره به حمایت شهرداری از نوسازی ناوگان تاکسی رانی تبریز گفت: این طرح یکی از اولویتهای شهرداری و شورای محترم شهر است و در راستای همین حمایت نیز میزان وام قرض الحسنه از محل اعتبارات شهرداری در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته که به ازای هر دستگاه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همین امر موجب شده رانندگان محترم تاکسی نسبت به این طرح اقبال و توجه بیشتری نشان دهند؛ به طوری که از ابتدای امسال ۸۰۰ نفر از مالکین تاکسی های فرسوده برای بهره مندی از این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد و با صدور اولین دوره پیش فاکتور توسط خودروساز در سال جاری، وجوه ۱۶۵ نفر از مالکین تاکسی های فرسوده به حساب ایران خودرو واریز شد.

شهردار تبریز با بیان وضعیت ناوگان تاکسی رانی تبریز در سالهای گذشته تصریح کرد: تا چندسال پیش ناوگان تاکسی رانی تبریز از فرسوده ترین وپیرترین ناوگان های کشور محسوب می شد؛ اما طی دو سال اخیر با پیگیری و مساعدت شهرداری و همراهی رانندگان محترم تاکسی توانستیم عمر این ناوگان را در حد قابل توجهی کاهش دهیم.

هوشیار کسب رتبه اول کشوری در نوسازی ناوگان تاکسی رانی در دوسال اخیر را یکی از مهمترین دستاوردهای مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: امیدواریم با ادامه این روند و اجرای سیاستهای حمایتی، علاوه بر حفظ این رتبه، فاصله تبریز با دیگر شهرها را نیز در این زمینه زیاد کنیم.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی علاوه بر تغییر چهره و کمک به ارتقای وضعیت بصری این ناوگان در سطح شهر، تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت و به تبع آن کاهش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و بصری داشته و رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: