https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4306
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: امروز به جهت قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر، روز ویژه ای برای ورزش آذربایجان‌شرقی بود. به گزارش افق آذربایجان، حبیب ستوده‌نژاد اظهار داشت: در ابتدا به باشگاه مس سونگون قهرمانی تیم فوتسال را تبریک گفته و امیدوارم در آسیا نیز بتوانند قهرمانی را کسب […]

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: امروز به جهت قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر، روز ویژه ای برای ورزش آذربایجان‌شرقی بود.

به گزارش افق آذربایجان، حبیب ستوده‌نژاد اظهار داشت: در ابتدا به باشگاه مس سونگون قهرمانی تیم فوتسال را تبریک گفته و امیدوارم در آسیا نیز بتوانند قهرمانی را کسب نمایند. امروز بابت این قهرمانی روز خاصی برای ورزش آذربایجان شرقی بود و از تماشاگران خونگرم تبریزی هم تشکر می‌کنم که در سالن مسابقه حضور یافته و به سالن مسابقه شور و نشاط بخشیده بودند.

وی گفت: تمامی امکانات اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار تیم مس سونگون و سایر نمایندگان ورزشی استان حاضر در مسابقات کشوری و آسیایی است تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئنا نهایت همکاری را با آنان خواهیم داشت.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: