https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4785
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

شهردار تبریز به همراه معاونان و مدیران خود، شهردار و مدیران منطقه ۳ در دور چهارم قرار خدمت با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش افق آذربایجان به نقل لز شهریار، پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، اعضای […]

شهردار تبریز به همراه معاونان و مدیران خود، شهردار و مدیران منطقه ۳ در دور چهارم قرار خدمت با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل لز شهریار، پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان ستادی شهردار و شهردار و مدیران منطقه ۳ آغاز شد.

شهردار تبریز صبح امروز از دو مدرسه دولتی واقع در منطقه و پروژه های عمرانی بازدید به عمل آورد. همچنین پیگیری مصوبات قرار خدمت قبلی و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح ناحیه بندی از دیگر برنامه های شهردار در این قرار خدمت بود.

در دیدار شهروندان منطقه ۳ با شهردار تبریز، دستورهای لازم برای رفع مشکل شهروندان صادر و همچنین راهنمایی های لازم ارائه شد.

قرار خدمت یکی از برنامه‌های نوین در مدیریت شهری تبریز پس از حضور یعقوب هوشیار در کسوت شهردار تبریز است چرا که بنا بر تاکید وی، احصای دقیق مشکلات شهر بدون دیدار و ملاقات مستمر با شهروندان امکان پذیر نیست.

پیش از این، ۳۴ جلسه طی برگزاری سه دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.

ملاقات مردمی پنجمین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، معاونان و مدیران وی در منطقه ۳ برگزار شد.

در این جلسه ملاقات مردمی چند تن از شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳ مسائل و مشکلات خود را به صورت رو در رو با شهردار تبریز در میان گذاشتند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: