https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4982
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

معاون خدمات شهری منطقه ۸ تبریز از اجرای طرح مقابله با سدمعبر در معابر مرکزی شهر خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سجاد رضایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو اعتراض شهروندان و در راستای ساماندهی معابر منطقه ۸، طرح مقابله با سدمعبر کنندگان اصناف و دست فروشان در منطقه هشت […]

معاون خدمات شهری منطقه ۸ تبریز از اجرای طرح مقابله با سدمعبر در معابر مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، سجاد رضایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو اعتراض شهروندان و در راستای ساماندهی معابر منطقه ۸، طرح مقابله با سدمعبر کنندگان اصناف و دست فروشان در منطقه هشت تبریز اجرا می‌شود.

رضایی در ادامه گفت: طرح مقابله با سدمعبر از هفته گذشته در معابر سطح حوزه اجرائی شده و عوامل سدمعبر منطقه ۸ با همکاری عوامل نیروی انتظامی مانع بساط چینی اصناف و دستفروشان در خارج از محدوده مستقر شدند.

معاون خدمات شهری منطقه ۸ با تاکید بر اینکه مقابله با سدمعبر وظیفه قانونی شهرداری است، گفت: قانون به ما برای مقابله با سدمعبر کنندگان تکلیف کرده و ما با جمع اوری بساط های سد معبر کننده تنها به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم.

وی افزود: متاسفانه تعداد متعددی از اصناف، وسایل کسب و کار خود را در پیاده رو های مقابل مغازه خود پهن می‌کنند و در این راستا عوامل تشخیص مزاحمت منطقه ۸ اقدام به شناسایی و پلمب چندین باب مغازه کردند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: