https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6400
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خواستار تسریع دولت و شخص رئیس جمهور در تعیین تکلیف استانداران سراسر کشور به ویژه آذربایجان شرقی شد.

به گزارش افق آذربایجان ، “علیرضا نوین” با اعلام این که انتخاب استانداران سراسر کشور باید در اولویت برنامه‌های دولت و وزارت کشور قرار گیرد، اظهار کرد: به‌منظور تعیین تکلیف و تسریع در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در استان‌ها و همچنین، گره‌گشایی از مشکلات معطل‌مانده، دولت باید تعیین و معرفی استانداران را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بلاتکلیفی آذربایجان شرقی در بحث مدیریت عالیه و توقف بسیاری از امور مهم استان به دلیل تاخیر در معرفی استاندار جدید افزود: آذربایجان شرقی به‌عنوان یکی از استان‌های مهم و راهبُردی کشور، ماه‌هاست به دلیل فقدان استاندار به شکل سرپرستی اداره می‌شود، ازاین‌رو باید در اولویت تصمیمات کلان دولت و رئیس‌جمهور در تعیین و معرفی استاندار جدید باشد.

وی درعین‌حال گفت: مجمع نمایندگان در تعاملی همسو با دولت محترم و وزارت کشور، آمادگی کامل برای همکاری در انتخاب و معرفی گزینه نهایی برای استانداری آذربایجان شرقی را دارد؛ بااین‌حال، این مأموریت مهم را حق دولت می‌داند و در این راه از هیچ‌گونه همکاری و ارائه نظرات مشورتی دریغ نخواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد که دولت و وزارت کشور دراسرع‌وقت نسبت به انتخاب و معرفی کلیددار نهایی استان و خروج آذربایجان شرقی از بلاتکلیفی مدیریتی تصمیم‌گیری نماید.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: