https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2400
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هدف اصلی و مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایجاد و تقویت روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است. به گزارش افق۵ آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جمع کارکنان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی […]

امام جمعه تبریز: هدف عقیدتی سیاسی ارتش تقویت یکدلی در نیروهای مسلح است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هدف اصلی و مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایجاد و تقویت روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش افق۵ آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جمع کارکنان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای ارتش در تبریز، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ با ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) تاسیس شد و این سازمان مقدس با سابقه طولانی و تلاش های گسترده و وصف ناپذیر به وظایف خود به خوبی جامه عمل پوشانده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نتایج بسیار عالی‌ در سطح کشوری و بین‌المللی دست یافته است، نقش چشمگیر این سازمان در موفقیت های ارتش را بسیار چشمگیر و باعث خرسندی دانست.

آل هاشم اظهار داشت: این سازمان برای خود چشم‌اندازهایی ترسیم کرده است که این موارد بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام رهبری تنظیم شده که یکی از مهم‌ترین این چشم اندازها، ایجاد روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است.

وی ادامه داد: از نتایج تلاش های سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش می‌توان به این نکته اشاره کرد که فرمانده کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی ایران را با عناوین شجره طیبه و ارتش حزب‌الله یاد کردند که دستیابی به چنین جایگاهی جز با فداکاری های بزرگ غیرممکن بود.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز، گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش های اخلاقی و انسانی و آموزه های برگرفته از متن قرآن و با شعار استراتژیک ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در شرایطی گام به میدان گذاشت که  غرب و شرق مدعی مدیریت جهانی بودند و هر کدام به شیوه خود به دنبال چپاول و غارت حقوق ملت ها بودند.

امیرسرتیپ حاجیلو افزود: پیاده سازی و عملی کردن شعار انقلاب اسلامی نیاز به یک ساختار و تشکل قوی داشت که حضرت امام (ره) با درایت و ابتکار هوشمندانه فرمان به تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی دادند، لذا شکل‌گیری سازمان عقیدتی سیاسی نقطه قوت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

در این مراسم از کارکنان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آذربایجان شرقی تجلیل شد.

 

 ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش به فرمان امام خمینی (ره) است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: