https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4485
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از اجرای طرح ساماندهی و رفع معضل ترافیکی کوچه ملااحمد واقع در خیابان شهید مطهری و ورودی پارکینگ بازار بزرگ مشروطه خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، بهروز قاسمی در بازدید میدانی از روند اجرای این طرح بر استفاده از ابزارهای قانونی و تعامل متقابل با اصناف و کسبه […]

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از اجرای طرح ساماندهی و رفع معضل ترافیکی کوچه ملااحمد واقع در خیابان شهید مطهری و ورودی پارکینگ بازار بزرگ مشروطه خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، بهروز قاسمی در بازدید میدانی از روند اجرای این طرح بر استفاده از ابزارهای قانونی و تعامل متقابل با اصناف و کسبه واقع در این محدوده جهت حل معضل ترافیکی و روان‌سازی عبور رو مرور تاکید کرد.

قاسمی افزود: این طرح با هدف روان شدن ترافیک و تسهیل در عبور و مرور کوچه ملااحمد واقع در محدوده بازار مرکزی شهر که یکی از مناطق پرتردد شهری است، با هماهنگی سازمان‌ها و ادارات ذیربط در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت همه دست اندرکاران بتوانیم معضل ترافیکی این محدوده را از این وضعیت خارج کرده و به سهم خود گامی در روان سازی ترافیک شهری برداریم.

بازدید میدانی و جلسه بررسی طرح ساماندهی و رفع معضل ترافیکی کوچه ملااحمد و ورودی پارکینگ بازار بزرگ مشروطه با حضور بهروز قاسمی و معاون نوسازی شرکت عمران و توسعه آذربایجان، رئیس اداره مهندسی و ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۸، سرهنگ کاظمی رئیس راهنمایی و رانندگی مناطق تبریز، سرهنگ سمائی رئیس پلیس راهور پاسگاه بازار، تورج روشنایی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و کارشناسان مربوطه انجام شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: