https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3190
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۴۵

شهردار تبریز گفت: ۷۷ پروژه ناقص که در سال‌های گذشته شروع شده، شناسایی شده و مورد پیگیری قرار دارد. شهردار تبریز گفت: ۷۷ پروژه ناقص که در سال‌های گذشته شروع شده، شناسایی شده و مورد پیگیری قرار دارد. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار عصر امروز در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه تبریز، […]

شهردار تبریز گفت: ۷۷ پروژه ناقص که در سال‌های گذشته شروع شده، شناسایی شده و مورد پیگیری قرار دارد.

شهردار تبریز گفت: ۷۷ پروژه ناقص که در سال‌های گذشته شروع شده، شناسایی شده و مورد پیگیری قرار دارد.
به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار عصر امروز در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه تبریز، موضوع حمل و نقل را یک بحث شبکه‌ای دانست و بر لزوم هوشمند بودن سیستم حمل و نقل تاکید کرد.
وی با اعلام اینکه احداث سیصد کیلومتر فیبر نوری توسط مجموعه شهرداری تبریز انجام خواهد شد، گفت: این مقدار فیبر نوری تا پایان سال تقدیم شهروندان خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۷۷ پروژه ناقص که در سال‌های گذشته شروع شده، شناسایی شده و مورد پیگیری قرار گرفته است، اظهار کرد: در موضوع پسماند شهری، با توجه به اینکه سلامت شهروندان مهم است، پیمانکاران این پروژه خلع ید شده است که حتما آثار آن در زندگی شهروندان مشاهده خواهد شد.

هوشیار با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه شفافیت، عنوان کرد: در این سامانه مطالبی که نیاز است درج شده و در حوزه مطالبه گری هر موردی که نیاز باشد، در این سامانه درج خواهد شد. شهرداری ظرفیت و چارچوب مشخصی دارد و نمی‌تواند جور دیگر مجموعه‌ها را بکشد.
شهردار تبریز اعتماد مردم را ثروت و سرمایه شهرداری در شهر قلمداد کرد و افزود: اگر این سرمایه مخدوش شود، هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. در این راستا رسانه‌ها کمک کنند تا سطح خواست مردم بالا برود.
وی ارزیابی عملکرد مناطق و سازمان‌ها را بصورت هفتگی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر فعالیت هیچ منطقه و سازمانی متوقف نیست و برای اولین بار عملکرد عمرانی شهرداری تبریز از آمار صد درصد عبور کرده که این نشانگر زحمات و تلاش‌های همکاران کل مجموعه شهرداری است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: