https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5766
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

همزمان با فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دهه مبارک فجر و در راستای ارج نهادن به خدمات تاکسیرانان گرانقدر کلانشهر تبریز، مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان با همکاری سازمان تاکسیرانی، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی برگزار می شود. به گزارش افق آذربایجان به نقل […]

همزمان با فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دهه مبارک فجر و در راستای ارج نهادن به خدمات تاکسیرانان گرانقدر کلانشهر تبریز، مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان با همکاری سازمان تاکسیرانی، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دهه مبارک فجر و در راستای ارج نهادن به خدمات تاکسیرانان گرانقدر کلانشهر تبریز، مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان (با همکاری سازمان تاکسیرانی، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی) برگزار خواهد شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان تاکسیرانی تبریز، عبدالرحیم قاصدی مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر افزود: تاکسیرانان علاقمند حائز شرایط میتوانند از مورخه ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۱۲/۱۱/۱۴۰۲ با در دست داشتن کارت شهری و کارت ملی به حوزه معاونت اجرائی سازمان تاکسیرانی تبریز مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

قاصدی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده جوائز ارزنده ای اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان عصر روز چهار شنبه مورخه ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به مدت دوساعت در کلاس آموزشی حضور یافته و روزپنجشنبه مورخه ۱۹/۱۱/۱۴۰۲ (همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد (ص)) مسابقه انجام و روز جمعه مورخه ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ با حضور تمامی شرکت کنندگان و خانواده های محترمشان مراسم اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در پایان با اعلام اینکه مدل تاکسی های مجاز برای شرکت در مسابقه ۱۳۹۲ به بالا بوده و حضور در مسابقه به همراه خانواده الزامی است گفت:از تمامی تاکسیرانان علاقمند ددرخواست می شود با لحاظ محدودیت در تعداد شرکت کنندگان، اعلام آمادگی شرکت در مسابقه را تسریع کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: