https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4446
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

نمایشگاه صنایع دستی، توانمندی‌های بانوان و معلولان هنرمند با استقبال گسترده شهروندان در فرهنگسرای الغدیر افتتاح شد. به گزارش افق آذربایجان، نمایشگاه صنایع دستی، توانمندی‌های بانوان و معلولان هنرمند با حضور زهرا کوهی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی و سید کاظم زعفرانچیلر از اعضای شورای شهر […]

نمایشگاه صنایع دستی، توانمندی‌های بانوان و معلولان هنرمند با استقبال گسترده شهروندان در فرهنگسرای الغدیر افتتاح شد.

به گزارش افق آذربایجان، نمایشگاه صنایع دستی، توانمندی‌های بانوان و معلولان هنرمند با حضور زهرا کوهی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی و سید کاظم زعفرانچیلر از اعضای شورای شهر تبریز و امیر نصیر بیگی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با استقبال گسترده شهروندان در فرهنگسرای الغدیر افتتاح شد.

این نمایشگاه در راستای معرفی فعالیت‌ها و توانمندی های کارآموزان فرهنگسرا و تشویق عموم شهروندان جهت شرکت در این دوره های آموزشی و همچنین حمایت از کسب و کارهای خانگی و بانوان سرپرست خانوار، هنرجویان و مربیان این مجموعه به همراه جمعی از بانوان کارآفرین و معلولین هنرمند در بیش از پنجاه غرفه در زمینه های گل و گیاه، آشپزی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و … افتتاح و به مدت ۵ روز از تاریخ ششم تا دهم اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در فرهنگسرای بزرگ الغدیر دایر است.

فرهنگسرای الغدیر در جهت توانمندسازی شهروندان، دوره های متعدد آموزشی از جمله خیاطی، آشپزی، چرم دوزی، ورنی، گلیم و پادری، عروسک سازی، قالی بافی، نقاشی و … را برگزار می کند.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از دوره های آموزشی فرهنگسرای الغدیر می‌توانند به آدرس بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: