https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2680
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی ویژه شهروندان خبر داد. ‌به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، آتش پاد علیرضا زبردست در این باره افزود: آموزش یکی از ارکان سازمانی در آتش نشانی برای اعتلای فرهنگ شهروندی است و نقش بسزایی در آگاهی شهروندان و رعایت […]

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی ویژه شهروندان خبر داد.

‌به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، آتش پاد علیرضا زبردست در این باره افزود: آموزش یکی از ارکان سازمانی در آتش نشانی برای اعتلای فرهنگ شهروندی است و نقش بسزایی در آگاهی شهروندان و رعایت موارد ایمنی دارد و هر ساله در فصول مختلف دوره های آموزشی متناسب برگزار می شود. در سال جاری نیز در فصل‌های بهار و تابستان دو دوره آموزشی برگزار شده و سومین دوره از ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز با شرکت علاقمندان و با برنامه ریزی آموزشی و تدریس کارشناسان مجرب سازمان اتش نشانی در سرفصل های تخصصی و ایمنی تنظیم شده برگزار می شود.

زبردست همچنین با اعلام رایگان بودن تمام دوره های آموزشی از برنامه ریزی برای آموزش در مدارس و ایستگاه های آتش نشانی برای دانش آموزان خبر داد و افزود: با توجه به فرا رسیدن روز دانش آموز ضمن قدردانی از تلاش معلمان در تبیت نسل امروز، از تمام مدارس برای برگزاری کارگاه های آموزشی توسط کارسناسان ایمنی در مدرسه و بازدید و برگزاری دوره آموزشی در تمام ایستگاه ها دعوت می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش آگاهی دانش آموزان و شهروندان بتوانیم از بروز حوادث جلوگیری کرده و یا موجب کاهش آسیب ها و خسارات جانی و مالی باشیم.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، در راستای اهداف آموزشی سازمانی جهت ارتقای فرهنگ ایمنی و مقابله با حوادث در لحظات اولیه و کاهش خسارات حوادث و بعد از برگزاری ۳۴ دوره که با حضور چشمگیر شهروندان و علاقمندان برگزار شده، سی و پنجمین دوره آموزش شهروندی در حوزه آتش نشانی از روز شنبه ۱۴ آبان ماه در مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز واقع در ایستگاه ۴ منظریه آغاز می شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: