https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :6026
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

هفتاد و پنجمین ملاقات مردمی شهردار تبریز با هدف رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان صبح امروز در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز امروز با حضور در منطقه ۲ و دیدار با شهروندان این منطقه از نزدیک مسائل ساکنان محلات و مناطقی همچون […]

هفتاد و پنجمین ملاقات مردمی شهردار تبریز با هدف رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان صبح امروز در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز امروز با حضور در منطقه ۲ و دیدار با شهروندان این منطقه از نزدیک مسائل ساکنان محلات و مناطقی همچون ائل گلی، یاغچیان، کوی سهند، شهرک پرواز و… را بررسی کرد. در این ملاقات مردمی ضمن بررسی و مطالعه پرونده‌های ارباب رجوع که مربوط به حوزه های مختلف این منطقه بود، دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات شهروندان صادر شد.

شهردار تبریز در این دوره از مدیریت شهری با برگزاری ملاقات های مردمی متعدد در قالب میزهای خدمت و حضور در مصلی اعظم امام خمینی (ره)، حضور در مساجد مختلف سطح شهر، حضور در شهرداری های مناطق دهگانه و شهرداری مرکز با تمام توان جهت رفع مشکلات مردمی اهتمام داشته است.

شهروندانی که در مناطق یا سازمان‌های شهرداری تبریز موفق به حل مشکلات خود نشده‌اند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری می‌توانند نسبت به ثبت نام برای دیدار با شهردار تبریز اقدام کنند.

ملاقات چهره به چهره با شهروندان علاوه بر رفع مشکلات شهری آنها، زمینه مطلوبی برای احصای دقیق موضوعات شهری و برنامه ریزی حل مسائل است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: