https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4726
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

طی سومین هفته‌ خرداد، شهرداری تبریز با توزیع سه هزار و ۸۴۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، شهرداری تبریز مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی […]

طی سومین هفته‌ خرداد، شهرداری تبریز با توزیع سه هزار و ۸۴۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، شهرداری تبریز مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در فصل کاری تبریز بیشتر از دیگر فصول در دستور کار مناطق دهگانه قرار گرفته است.

آسفالت ریزی معابر اصلی شهر یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود کیفیت معابر است و در همین راستا شهرداری تمام توان خود را برای افزایش حجم تولید آسفالت و احداث کارخانه جدید آسفالت قرار داده تا با این اقدامات مرتفع کننده نیاز شهر تبریز در موضوع آسفالت باشد.

شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است. آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۱۵۰ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.

بر همین اساس مسیرهای عباسی خیابان شهید بهشتی کوی فتح المبین و برخی دیگر از معابر عباسی و ملازینال سطح این منطقه لکه گیری و آسفالت اساسی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با ۲۲۰ تن آسفالت برای آماده سازی و بهسازی معابر منطقه اقدام کرده است.

بر همین اساس در هفته گذشته مسیرهای آسفالت ریزی کوچه‌های گلستان و نکوفر ۴ واقع در دانش و محلاتی از مارالان یکی از مهمترین مسیرهای آسفالت اساسی این منطقه بود.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۲۲۳ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است.

بر همین اساس مسیرهای فرعی ساری زمین و ۱۷ متری مارالان آسفالت ریزی شده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۶۵۰ تنی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

بر همین اساس خیابان‌های کوچه باغ (کوی شهیدسربازی)، انقلاب (کوی شهید ابراهیم پور)، پاسداران (کوچه شهید اسدپور)، قدس (کوی قائم)، کوچه باغ (کوچه نسیم)، بهار شرقی (کوچه شهید شاهوردی)، جاده فرودگاه، حجتی (کوی شهید ستارزاده)، آذربایجان، جاده آناخاتون، پل خلبان، چهارراه نادر، آزادی، جاده پگاه، قطران، میدان جهاد، اره گر و … از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و ۱۶۹ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است. این آسفالت ریزی در اتوبان پاسداران، پشت ساختمان اداری منطقه ۵، مرزداران خیابان راجی و دیگر محلات انجام یافته است. برهمین اساس این منطقه در هفته گذشته بیشترین آسفالت ریزی را انجام داده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۴۴۵ تن آسفالت جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این آسفالت ریزی طی هفته گذشته در جاده سنتو، خیابان خطیب کوی قرجه داغی و گلستان، جاده تبریز مرند و معابر محلات شنب غازان و قراملک جاده سنتو، آسفالت ریزی و لکه گیری توسط عوامل اجرایی این منطقه اجرا شده است.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۶۰ تنی را طی هفته گذشته در مسیرهای کوچه راهنما در خیابان آزادی، کوچه سعدی خیابان رواسان، کوچه تعاون آخمقیه دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز طی هفته گذشته با ۳۰۰ تن آسفالت ریزی در مسیر کوچه های فرعی علیپور و پناهی اقدام کرده است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته با ۱۳۸ تن آسفالت ریزی در مسیرهای جاده زرنق، در محلات سوم شرقی، سوم غربی، اول شرقی واقع در خیابان معرفت جنوبی اقدام کرده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۷۱ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد. در این هفته آسفالت شهرک ارم کوی گلریزان و برخی دیگر از محلات اجرایی شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: