https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1712
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مترو بیشترین هزینه‌کرد ما در بودجه شهر است که خروجی آن باید آسایش و رفاه شهروندان باشد.

به گزارش افق آذربایجان ، فریدون بابایی‌اقدم اظهار کرد: اقدامات زیرساختی قطار شهری در زیر زمین مسکوت مانده و آنچنان که باید و شاید پرداختی به آنها نشده است.

وی افزود: مسئله مهم در این دوره شورای شهر، این است که به سازمان قطار شهری، کارآگاهی نگاه نکنیم چراکه هر زمان خواستیم مدیران مترو در شورا توضیح داده‌اند و ما نیز باید حمایت کنیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی اضافه کرد: درخواست می‌کنم مترو پای ثابت مباحث شورای شهر باشد و در این بین از بدنه کارشناسی شهرداری نیز بهره‌مند شویم.

وی اعلام کرد: در شورای پنجم ما موافق صدور اوراق مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومانی بودیم، اما برخی از دوستان شورای پنجم مانع از استفاده قطار شهری تبریز از این اوراق برای خط ۳ شدند.

بابایی تأکید کرد: باید یک بازبینی در تصمیمات شورا کرده و ببینیم که تعلل ما در تصویب اخذ فاینانس خارجی و اوراق مشارکت، چه خساراتی به شهر زده است.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: