https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2979
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های فاز ۲ خط ۱۷۷ تندرو حد فاصل میدان جانبازان تا باغ فجر و بالعکس به صورت آزمایشی مجدداً فعالیت خود را آغاز می‌کنند. به گزارش افق آذربایجان، پرویز عباس‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وضعیت ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل باغ […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های فاز ۲ خط ۱۷۷ تندرو حد فاصل میدان جانبازان تا باغ فجر و بالعکس به صورت آزمایشی مجدداً فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش افق آذربایجان، پرویز عباس‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وضعیت ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل باغ فجر تا فلکه جانبازان و پیرو تقاضای مسافران محترم، با توجه به تقاضای بالای سفر و در راستای برنامه‌ریزی به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان، تسریع در جابجایی مسافران ایستگاه‌های خط تندرو و جلوگیری از ازدحام در اتوبوس‌های مسیر اصلی خط تندرو و نیز جلب رضایت عموم شهروندان، فاز ۲ اتوبوس‌های خط ۱۷۷ تندرو حد فاصل میدان جانبازان تا باغ فجر و بالعکس به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

عباس نژاد تصریح کرد: تعداد اتوبوس‌های فعال در این مسیر در مرحله اول ۶ دستگاه اتوبوس تک کابین خواهد بود که در صورت نیاز و بالا بودن تقاضای سفر، این تعداد قابل افزایش است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: شهروندان می‌توانند از این اتوبوس‌ها جهت مراجعه به ایستگاه‌های مبداء و مقصد و نیز ایستگاه‌های میانی خط تندرو استفاده کنند.

ایستگاه پایانی مسیر برگشت این مسیر در پایانه زیر پل آبرسان خواهد بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: