https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2738
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

معاون محیط زیست و خدمات شهری تبریز با بیان اینکه تجهیزات زمستانی و ماشین‌آلات موجود در مناطق و سازمان‌های تابعه وضعیت قابل قبولی دارند گفت: ضروری است نسبت به رفع عیوب برخی تجهیزات سریعاً اقدام شود. به گزارش افق اذربایجان ه نقل از شهریار، جواد صدیقی در جلسه تجهیز ناوگان زمستانی مناطق جهت مقابله با […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری تبریز با بیان اینکه تجهیزات زمستانی و ماشین‌آلات موجود در مناطق و سازمان‌های تابعه وضعیت قابل قبولی دارند گفت: ضروری است نسبت به رفع عیوب برخی تجهیزات سریعاً اقدام شود.

به گزارش افق اذربایجان ه نقل از شهریار، جواد صدیقی در جلسه تجهیز ناوگان زمستانی مناطق جهت مقابله با بارش‌ها که با حضور معاونان خدمات شهری مناطق دهگانه برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت تسریع در آماده‌سازی تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه و سازمان مدیریت پسماند مهم‌ترین اولویت کاری در فصل سرما است.

وی ادامه داد: برای مقابله با بارش برف و یخبندان باید تمامی نواقص را برطرف کرده و اکیپ‌های زمستانی برای خدمت رسانی به شهروندان تجهیز شوند تا هیچگونه مشکلی نداشته باشیم.

صدیقی افزود: تعمیر و نوسازی دستگاه‌های موجود، تجهیز کارگاه‌های محلول‌سازی و خرید مواد لازم، تهیه و نصب باکس‌های مخصوص ماسه از اقدامات مهم معاونت‌های خدمات شهری در آستانه فصل سرما خواهد بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: