https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5495
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات نیوجرسی‌گذاری مقابل پلیس راه تبریز – صوفیان خبر داد به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تعریض مسیر پلیس راه تبریز – صوفیان و همچنین عبور و مرور وسایط نقلیه از محور غرب به شرق، عملیات […]

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات نیوجرسی‌گذاری مقابل پلیس راه تبریز – صوفیان خبر داد

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تعریض مسیر پلیس راه تبریز – صوفیان و همچنین عبور و مرور وسایط نقلیه از محور غرب به شرق، عملیات نیوجرسی‌گذاری مقابل پلیس راه تبریز – صوفیان توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا شد.

وی افزود: این مسیر در سالیان سال دارای ترافیک سنگین بوده و در فصول گردشگری نیز شهروندان ساعت ها ترافیک چندکیلومتری را تحمل می‌کردند که با تعریض این نقطه مشکل چندین ساله تردد حل خواهد شد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: بلوک‌های نیوجرسی قطعات ساخته شده از بتن است که کاربرد اصلی آن‌ها جدا کردن مسیرهای ترافیک جاده‌ها از یکدیگر است و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف می‌شوند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: