https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4651
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

فرهنگسرای بزرگ الغدیر در راستای ارتقای سلامت روانی جامعه خدمات مشاوره فردی در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد. به گزارش افق آذربایجان، فرهنگسرای بزرگ الغدیر در راستای عمل به رسالت فرهنگی و اجتماعی خود و ارتقای سلامت روانی جامعه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره فردی با حضور مشاوران مجرب در حوزه‌های مختلف اجتماعی کرده است. در […]

فرهنگسرای بزرگ الغدیر در راستای ارتقای سلامت روانی جامعه خدمات مشاوره فردی در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

به گزارش افق آذربایجان، فرهنگسرای بزرگ الغدیر در راستای عمل به رسالت فرهنگی و اجتماعی خود و ارتقای سلامت روانی جامعه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره فردی با حضور مشاوران مجرب در حوزه‌های مختلف اجتماعی کرده است.

در این جلسات که به صورت فردی برگزار می‌شوند مشاوره‌هایی در زمینه مسائلی همچون مشاوره قبل از ازدواج، ازدواج، خانواده درمانی، طلاق، اعتیاد، تحصیل، رفع مشکلات تحصیلی کودکان، درمان اختلالات زناشویی، آموزش های فرزندپروری، درمان افسردگی، درمان اضطراب و استرس، مدیریت خشم و… همه روزه از ساعت ۸ صبح اتا ۱۴:۳۰ به صورت فردی در محل واحد آموزش‌های شهروندی فرهنگسرای الغدیر ارائه می‌شود.

علاقمندان برای ثبت نام و استفاده از این خدمات روانشناسی می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر به آدرس تبریز، بلوار ستارخان، خیابان شهید قره‌باغی، فرهنگسرای الغدیر، ساختمان علامه جعفری مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل فرمایند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: